Dotaz dodavatele:
Dotaz č. 1:
Dne 22.2.2019 byla uveřejněna nová zadávací dokumentace, kde v čl. 6.10. Technická kvalifikace byl ponechán požadavek na významnou službu nepřetržité ostrahy v počtu minimálně 3 pracovníků v režimu 24 hodin/7 dní, ve vysvětlení zadávací dokumentace ze dne 14.2. zadavatel uvedl, že se jedná o administrativní pochybení a platí požadavek minimálně 2 pracovníků v režimu 24 hodin/7 dní.
Vzhledem k tomu, že je platné nové znění zadávací dokumentace ze dne 22.2.2019, znovu se dotazujeme, zda se jedná opět o administrativní pochybení?
Dotaz č. 2:
V původní zadávací dokumentaci je dodavatel oprávněn nahradit kvalifikaci čestným prohlášením, dle nového znění zadávací dokumentace ze dne 22.2.2019 je potřeba doložit kvalifikaci požadovanými doklady? Dodavatel není oprávněn nahradit kvalifikaci čestným prohlášením?
Odpověď zadavatele:
1) Pokud jde o požadavek na významnou službu nepřetržité ostrahy, tak je nadále platný požadavek na minimálně 2 pracovníky v režimu 24h/7 dní v souladu s předchozím vysvětlením ZD.
2) I nadále je dodavatel oprávněn nahradit kvalifikaci čestným prohlášením.
|