obsah
|
zápatí
Moravskoslezský kraj
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Výpůjčka 4 ks dialyzačních monitorů a dodávky spotřebního zdravotnického materiálu pro provádění hemodialýzy
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Výpůjčka 4 ks dialyzačních monitorů a dodávky spotřebního zdravotnického materiálu pro provádění hemodialýzy
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění nadlimitní veřejné zakázky „Výpůjčka 4 ks dialyzačních monitorů a dodávky spotřebního zdravotnického materiálu pro provádění hemodialýzy“ je opakující se plnění – průběžná dodávka spotřebního zdravotnického materiálu pro Hemodialyzační oddělení na dobu neurčitou a výpůjčka 4 ks dialyzačních monitorů a dodávky souvisejícího spotřebního materiálu. Veřejná zakázka je rozdělena na 6 části:
Část 1 Výpůjčka 4 ks dialyzačních monitorů a dodávky souvisejícího spotřebního materiálu,
Část 2 Kapilární dialyzátory,
Část 3 Kyselé koncentráty,
Část 4 Spotřební materiál pro Dialyzační monitor B Braun Dialog+
Část 5 Spotřební materiál pro Dialyzační monitor Fresenius A4008B a A4008S
Část 6 Spotřební materiál pro Dialyzační monitor Gambro AK 200S
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://msk.ezak.cz)
Kontakt:
EuroPace s.r.o., zástupce zadavatele
kontaktní osoba: Ing. Pavel Černý
e-mail: info@europace.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky:
08.10.2019 09:00
Datum zahájení:
23.08.2019 00:31
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Moravskoslezský kraj
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software