Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Dodávka a montáž nábytku do Pavilonu H
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je výběr nejvhodnější nabídky na dodávku a montáž interiérového vybavení Pavilonu „H“ Slezské nemocnice v Opavě, příspěvková organizace, jež je co do rozsahu a kvality specifikováno ve Výkresové části – Příloha č. 3, Výkazu výměr – Příloha č. 4 a Technické zprávě – Příloha č. 5.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://msk.ezak.cz)
Kontakt: Zadavatel je při výkonu práv a povinností podle zákona souvisejících se zadávacím řízením na předmětnou veřejnou zakázku smluvně zastoupen ve smyslu ust. § 43 zákona.

Zástupce zadavatele:
FMP advokátní kancelář v.o.s.
Místecká 329/258, 720 00 Ostrava, Hrabová
IČ: 267 85 331
zastoupena: Mgr. Pavlem Pěnkavou, statutárním zástupcem
kontaktní osoba: Renáta Bartošová

e-mail: sekretariat@fmp-advokati.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: podlimitní
Druh zadávacího řízení: zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky: 18.08.2020 08:30
Datum zahájení: 28.07.2020 13:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: