Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Obměna skiagrafického RTG přístroje, vč. 5letého pozáručního servisu pro radiologické oddělení
Odesílatel Pavel Pěnkava
Organizace odesílatele Sdružené zdravotnické zařízení Krnov, příspěvková organizace [IČO: 00844641]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 13.10.2020 15:42:13
Předmět Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Dobrý den,

v návaznosti na dotaz uchazeče o VZ zadavatel upravil údaje v kupní a servisní smlouvě, jež nekorespondovaly s údaji v ZD.

V Kupní smlouvě došlo k opravě údaje o délce záruky uvedené v čl. X. odst. 1 tak, že tato činí 36 měsíců, čímž došlo k zesouladění tohoto údaje s údajem v ZD.

V Servisní smlouvě došlo k opravě údaje o délce pozáručního servisu uvedené v čl. V. odst. 8 a dále v čl. VII. odst. 2 tak, že tato činí 5 let, čímž došlo k zesouladění tohoto údaje s údajem v ZD.

Všechny provedené opravy jsou v textu smluv zvýrazněny tučně a podtrženě.

Vzhledem k tomu, že dochází pouze k opravě písařských chyb a ZD zůstává nezměněna, zadavatel neprodlužuje dobu k podání nabídek.


Přílohy
- Příloha č 1 - Kupní smlouva skiagraf - oprava záruky verze 13 10 2020.docx (49.20 KB)
- Příloha č 2 - Servisní smlouva skiagraf - verze 13 10 2020.docx (36.57 KB)