Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Město Albrechtice – rozvod medicinálních plynů a vzduchu pro COVID pacienty
Odesílatel Michal Mitura
Organizace odesílatele Sdružené zdravotnické zařízení Krnov, příspěvková organizace [IČO: 00844641]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 06.02.2024 10:23:34
Předmět Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Znění žádosti o vysvětlení:

Dobý den,
žádáme o poskytnutí informací k rozpočtu:

R18 Vybavení a nábytek 1.PP a 1.NP - objekt SO1
- Položka č. 1 - Vybavení a nábytek včetně montáže a dopravy, samostatný položkový rozpočet - nikde neumíme najít v přiložené PD samostatný rozpočet, žádáme o poskytnutí rozpočtu

R19 Podlahové krytiny chodba 1.NP - objekt SO1
- Položka 17 - podlahovina PVC v rolích - všude u ostatních položek je MJ 143,25 m2 ovšem u této položky je MJ 14,352 m2 (nejedná se o překlep?)


Odpověď zadavatele:
Zadavatel na základě žádosti o vysvětlení přistoupil ke změně zadávací dokumentace, pokud se týče přílohy č. 4 ve smyslu ustanovení §99 ZZVZ, kde doplněná příloha č.4 zadávací dokumentace v aktuálním znění je zveřejněna na profilu zadavatele. Současně zadavatel přiměřeně prodloužil lhůtu pro podání nabídek.