Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Ubytovna SZZ Krnov – oprava 2 bytů
Odesílatel Roxana Otrubová
Organizace odesílatele Sdružené zdravotnické zařízení Krnov, příspěvková organizace [IČO: 00844641]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 30.04.2024 14:03:16
Předmět Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace č. 1

Vážení,
v souvislosti s odpovědí na Žádost o vysvětlení ZD č. 1 (ze dne 25. 4. 2024) zveřejněnou dne 29. 4. 2024 sděluje zadavatel následující:

DOTAZ č. 1
... žádáme Vás o vysvětlení proč je v rozpočtu vyčísleno 21% DPH když se jedná o byty. Dle našeho názoru by mělo být DPH 12%. Tím pádem bychom museli do smlouvy uvést 12% DPH a nekorespondovalo by s výkazem výměr. Máme tedy do smlouvy uvést jiné DPH nebo platí 21%?

ODPOVĚĎ č. 1
Zadavatel upravil Přílohu č. 5 Výkaz výměr tak, aby nacenění prací odpovídalo DPH ve výši 12 %. Takto upravenou přílohu zveřejňuje zadavatel na svém profilu. V SoD i na krycím listu bude taktéž uvedena sazba 12 %.

Bc. Roxana Otrubová
referent majetkové správy