Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Rekonstrukce zdroje vytápění v budově OOP Město Albrechtice
Odesílatel Roxana Otrubová
Organizace odesílatele Sdružené zdravotnické zařízení Krnov, příspěvková organizace [IČO: 00844641]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 12.12.2024 10:18:52
Předmět Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace č. 1

Vážení,

zadavatel v reakci na žádost o vysvětlení ZD ze dne 9. 12. 204 sděluje následující:

DOTAZ č. 1
Zadávací dokumentace vůbec neřeší zachování provozu ohřevu TUV po celou dobu rekonstrukce kotelny, což při umístění nového zařízení kotelny na stejné místo není jednoduché. Jak tento problém máme řešit?

ODPOVĚĎ č. 1
Maximální akceptovatelná délka odstávky TUV při provádění díla ze strany zadavatele je 1 kalendářní den. Nezbytné provozní odstávky zařízení budou po předchozí písemné dohodě s objednatelem. Návrh konkrétního provizorního řešení je na zhotoviteli, jakožto na odborně způsobilé osobě.

Na základě výše uvedeného zveřejňuje zadavatel SoD s úpravou v č. IV. odst. 4 na svém profilu.