Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Oprava zatopených prostorů 1. PP v budově B areálu SZZ Krnov a 1. PP v budově OOP Město Albrechtice
Odesílatel Roxana Otrubová
Organizace odesílatele Sdružené zdravotnické zařízení Krnov, příspěvková organizace [IČO: 00844641]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 19.03.2025 13:00:05
Předmět Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace č.1

Zadavatel vlastní kontrolou zjistil, že v ZD chybně uvedl informace a požadavky, jež neodpovídají druhu veřejné zakázky z pohledu předmětu VZ (stavební práce). Jedná se především o požadavky na prokázání technické kvalifikace a dále o drobné administrativní chyby. Zadavatel tuto skutečnost napravuje zveřejněním aktualizované ZD (s viditelně vyznačenými úpravami) na svém profilu, a současně je tato ZD i přílohou tohoto vysvětlení.

Vzhledem ke změnám ZD, které mohou rozšířit okruh možných účastníků ZŘ, prodlužuje zadavatel lhůtu pro podání nabídek do 10. 4. 2025 do 9:00 hod.


Přílohy
- ZD_oprava zatopenych prostoru-SZZ+M.Al-ce_final_rev 19.3.2025.pdf (479,71 KiB)