Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Dodávka a montáž nábytku do malé a velké jídelny
Odesílatel Pavel Pěnkava
Organizace odesílatele Sdružené zdravotnické zařízení Krnov, příspěvková organizace [IČO: 00844641]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 14.11.2019 14:39:40
Předmět Změna zadávací dokumentace

Zadavatel ve smyslu ustanovení §99 odst. 1 ZVZ rozhodl o změně zadávací dokumentace v čl. 5.1. - Předpokládaná doba plnění tak, že údaj o nejzazším termínu pro realizaci díla do konce roku 2019 se mění tak, že:

"Realizace díla musí být dokončena nejpozději do 6. března 2020."

Vzhledem k tomu, že se jedná o změnu zadávací dokumentace, která může rozšířit okru možných účastníků zadávacího řízení, přistoupil zadavatel k prodloužení lhůty podání nabídek.

Změna zadávací dokumentace v části termínu pro realizaci díla v čl. 5.1., změna lhůty pro podání nabídky v čl. 13.2. a změna lhůty pro otevírání nabídek v čl. 14 je nově vyznačena tučně a podtrženě v aktuálním znění zadávací dokumentace.