Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Dodávka a montáž nábytku do malé a velké jídelny
Odesílatel Pavel Pěnkava
Organizace odesílatele Sdružené zdravotnické zařízení Krnov, příspěvková organizace [IČO: 00844641]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 20.11.2019 10:28:05
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace

Otázka účastníka:

1) v technické zprávě je uveden požadavek "hrany musí být naneseny pomocí laserového nebo horkovzdušného agregátu navařením hrany k desce", kdy se jedná o metodu, která zajistí kompaktní vzhled (bezspárové řešení, polymerová vrstva), toto řešení však dle naší zkušenosti nepřináší takovou odolnost vůči např působení vlhkosti, jako voděodolné řešení aplikace hrany ABS pomocí lepidla PUR. S ohledem na to, že současně zadavatel požaduje u stolových desek životnost v délce 10 let, považujeme metodu za použití PUR lepení za vhodnější s ohledem na předpokládané vysoké zatížení (jídelna zdravotního zařízení) a současně předpokládanou zvýšenou hygienu (časté omývání) nábytku. Žádáme proto upřesnění, zda zadavatel trvá na metodě nanášení hrany, popsaný v technické zprávě, nebo umožní i náhradní řešení, tzn. PUR lepením

2) v bodě 6.10 b) Technická kvalifikace uvádí zadavatel požadavek, aby se nejméně 1 dodávka ze 3 referenčních týkala vybavení interiéru zdravotnického zařízení. Charakter dodávky (typ nábytku, technologie provedení, zvolené materiály) dle našeho názoru odpovídá dodávce interiérového vybavení (nábytku) s předpokládanou vysokou zátěží (veřejné budovy, školy, zdravotnická zařízení), ale neobsahuje prvky specializované přímo pro zdravotnická zařízení (např polohovací lůžka, nábytek uzpůsobený výrobcem pro nemocné a pod). Žádáme upřesnění, zda zadavatel trvá na doložení reference pro vybavení interiéru zdravotnického zařízení, nebo zda účastník může tuto část technické kvalifikace nahradit jiným způsobem, tzn. předložením reference na dodávku interiéru pro budovy s předpokládanou vysokou zátěží (školská zařízení - ZŠ, MŠ, veřejné budovy a pod)

3) zadavatel v bodě 5.1 Zadávací dokumentace uvádí, že realizace díla musí být dokončena do konce roku 2019, v bodě 16.1 je zmíněna doba realizace ve dnech jako kritérium hodnocení ve výši 20%. S ohledem na termín pro podání nabídek (18.11.2019), na nutnost zohlednění zákonných lhůt, např lhůty pro poskytnutí součinnosti před podepsáním smlouvy u vybraného dodavatele, a dále s ohledem na celkový rozsah dodávky a s ohledem na rozsah dodávky typových prvků a jejich reálnou dodací dobu (např židle) a zohlednění vánočních svátků, považujeme zadavatelem určenou dodací dobu (do konce roku 2019) za naprosto nedostačující, zvlášť, když zadavatel navíc dle bodu 16.1 předpokládá její zkrácení tím, že délka realizačního termínu je jedním ze soutěžních faktorů. Žádáme upřesnění, zda zadavatel skutečně požaduje dodání nejpozději do konce roku 2019.

Odpověď zadavatele:

ad 1) Zadavatel trvá na metodě nanášení hrany, popsané v technické zprávě, tvořící součást Zadávací dokumentace.

ad 2) Účastník může tuto část technické kvalifikace nahradit jiným způsobem, tzn. předložením reference na dodávku interiéru pro budovy s předpokládanou vysokou zátěží (školská zařízení - ZŠ, MŠ, veřejné budovy a pod)

ad 3) Zadavatel již dříve zveřejněnou změnou zadávací dokumentace prodloužil lhůtu k realizaci díla do 6. března 2020.