Zadávací dokumentace

Zadávací řízení: „Výpůjčka 10 ks dialyzačních monitorů a dodávky spotřebního zdravotnického materiálu pro provádění hemodialýzy“

Informace o dokumentu

Název: Příloha č. 2 ZD - Obchodní podmínky (Návrh rámcové kupní smlouvy) - část 3 VZ
Popis:
Uveřejnění dokumentu na Profilu: 16.12.2019 08:22:26

Aktuální verze souboru

Jméno souboru: Dokument MS Word Příloha č. 2 ZD - část 3 Hemodialýza Havířov.doc
Velikost: 83.00 KB
Aktuální verze souboru: 12.12.2019 09:28:47
Otisk MD5: ee7919e0b83f7df2a98d21c1f31e8932
Otisk SHA256: b7984f46e83ed89e6e0ea4c8e4aa47c247f0f6419f3c859586a4669259bac067

Historie souboru

Datum Název Popis Typ dokumentu Jméno souboru Velikost
V 12.12.2019 09:28:47 Příloha č. 2 ZD - Obchodní podmínky (Návrh rámcové kupní smlouvy) - část 3 VZ zadávací dokumentace - Příloha č. 2 ZD - část 3 Hemodialýza Havířov.doc 83.00 KB