Zadávací dokumentace

Zadávací řízení: „Výpůjčka 10 ks dialyzačních monitorů a dodávky spotřebního zdravotnického materiálu pro provádění hemodialýzy“

Informace o dokumentu

Název: Příloha č. 2 ZD - Obchodní podmínky (Návrh rámcové kupní smlouvy) - část 4 VZ
Popis:
Uveřejnění dokumentu na Profilu: 16.12.2019 08:22:26

Aktuální verze souboru

Jméno souboru: Dokument MS Word Příloha č. 2 ZD - část 4 Hemodialýza Havířov.doc
Velikost: 82.50 KB
Aktuální verze souboru: 12.12.2019 09:30:28
Otisk MD5: d939dd353752a957fac308628edad9ba
Otisk SHA256: 0217447ae2e5f0f358c77c1558fb6c0079f7b5c452f8ffad86463bde188b447f

Historie souboru

Datum Název Popis Typ dokumentu Jméno souboru Velikost
V 12.12.2019 09:30:28 Příloha č. 2 ZD - Obchodní podmínky (Návrh rámcové kupní smlouvy) - část 4 VZ zadávací dokumentace - Příloha č. 2 ZD - část 4 Hemodialýza Havířov.doc 82.50 KB