Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Pořízení zdravotnického vybavení pro Slezskou nemocnici v Opavě, p. o.
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: !!!Zadavatel upozorňuje, že v systému E-ZAK (profil zadavatele) https://msk.ezak.cz/profile_display_5.html je v oddíle informace o veřejných zakázkách uveden pouze jeden termín pro podání nabídek a již není technicky možné upravit termíny pro podání nabídek pro jednotlivé části. Důrazně žádáme všechny dodavatele, aby se řídili pouze termíny uvedenými ve Věstníku veřejných zakázek (TED) a v dodatečných informacích!!!!! TYTO TERMÍNY JSOU ZÁVAZNÉ.!!!

Předmět veřejné zakázky je rozdělen na 4 části v souladu s ust. § 35 zákona, a to:

ČÁST 1:1 ks - Mamografický RTG přístroj vč. 5tiletého pozáručního servisu
Blíže specifikováno v příloze č. 7 – Minimální technické podmínky pro část 1.

ČÁST 2: 1 soubor – Infusní technika
Blíže specifikováno v příloze č. 8 – Minimální technické podmínky pro část 2.

ČÁST 3: 2 ks – Novorozenecký inkubátor
Blíže specifikováno v příloze č. 9 – Minimální technické podmínky pro část 3.

ČÁST 4: 5 ks - Kardiotokograf
Blíže specifikováno v příloze č. 10 – Minimální technické podmínky pro část 4.

Nabídku je možné podat pro jednu či více části. Nabídka se podává v jednotlivých obálkách pro každou z částí samostatně.

Předmětem veřejné zakázky platné pro část 1- 4 je rovněž:
• doprava;
• montáž;
• instalace;
• zprovoznění;
• počáteční přejímací zkouška dle zákona č. 18/1997 Sb., atomový zákon, ve znění pozdějších předpisů (platné pouze pro část 1)
• instruktáž dle ust. § 61 zákona č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích, ve znění pozdějších předpisů;
• provedení počáteční zkoušky dlouhodobé stability (platné pouze pro část 1);
• měření rozptýleného záření a přejímací zkoušky (platné pouze pro část 1);
• provádění veškerých potřebných předepsaných prací dle doporučení výrobce v souladu se zákonem 268/2014 Sb. o zdravotnických prostředcích a normou ČSN 62353 (především PBTK, případně kalibrace, ověření nebo jiné předepsané servisní činnosti)
• záruční servis v délce 36 měsíců;
• dále pak předání veškerých dokladů, které se k dodanému zboží vztahují (dodací list; návod k obsluze v českém jazyce 1x v tištěné formě, 1x v elektronické podobě na CD nosiči; certifikát CE a prohlášení o shodě (ES prohlášení o shodě) podle zákona č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky, ve znění pozdějších předpisů; protokol o instruktáži dle ust. § 61 zákona č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích, ve znění pozdějších předpisů
• Pro část 1 kromě výše uvedených dokumentů doložit také protokol o počáteční přejímací zkoušce dle zákona č. 18/1997 Sb., atomový zákon, ve znění pozdějších předpisů, protokol o výchozí elektrické revizi pevně instalovaného zdravotnického prostředku dle ČSN EN 33 1500 Z3).

Zadavatel požaduje dodávku nových přístrojů, nepřipouští možnost dodávky repasovaných přístrojů.

Přístroj musí splňovat minimální technické parametry specifikované zadavatelem v zadávacích podmínkách. Zadavatel upozorňuje, že u číselných technických parametrů je toleranční rozsah +/- 10% za podmínky splnění požadovaného medicínského účelu (diagnostické a terapeutické využití).

Dodavatel je povinen ve své nabídce uvést, zda instalace a provoz předmětu plnění vyžaduje splnění zvláštních podmínek ze strany zadavatele (např. z hlediska požadavků na kapacitu inženýrských sítí, dodávky vody, medicinálních plynů atd.) a pokud ano, uvést detailně tyto zvláštní podmínky.

Zadavatel dále upozorňuje dodavatele na skutečnost, že zadávací dokumentace je souhrnem požadavků zadavatele a nikoliv konečným souhrnem veškerých požadavků vyplývajících z obecně známých platných a odborných norem. Dodavatel se tak musí při zpracování své nabídky vždy řídit nejen požadavky obsaženými v zadávací dokumentaci, ale též ustanoveními příslušných obecně závazných norem.

Dle ustanovení § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve znění pozdějších předpisů, je vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly.

Jedná se o veřejnou zakázku na dodávky zadávanou v otevřeném řízení dle ust. § 56 zákona v nadlimitním režimu a současně v souladu s pravidly.

Tato dodávka bude spolufinancovaná Evropskou unií z Centra pro regionální rozvoj. Integrovaný regionální operační program
Číslo výzvy: 31 – Zvýšení kvality návazné péče. Prioritní osa: 06.2 Zkvalitnění veřejných služeb a podmínek života pro obyvatele regionů.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: Nabídku lze podat poštou na adresu zadavatele Slezská nemocnice v Opavě, příspěvková organizace, Olomoucká 470/86, Předměstí 746 01 Opava nebo osobně na podatelně (v budově ředitelství-pavilon A, přízemí) v pracovní době, tj. pondělí až pátek v časech 7:00-8:00, 10:00-10:30 a 12:30-13:30. V poslední den pak do 11:00 hod.
Kontakt: Zadavatel je při výkonu práv a povinností podle zákona souvisejících se zadávacím řízením na předmětnou veřejnou zakázku smluvně zastoupen ve smyslu ust. § 43 zákona.

Zástupce zadavatele : BOHEMIA BELLE, a.s.
se sídlem : Křižíkova 196, 186 00 Praha 8 - Karlín
IČO : 00223344
DIČ : CZ00223344
zastoupená : Ing. Tomášem Syrůčkem, statutárním ředitelem kontaktní osoba : Bc. Veronika Winklerová
tel., e-mail : 222 314 592, winklerova@bohemia-belle.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 16.05.2017 11:00
Datum zahájení: 28.02.2017 14:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: