Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda: Ne
Příkazní smlouva: Ne
Název, druh a popis předmětu
Název: Výpůjčka plně automatizovaných biochemických a imunochemických analyzátorů, zahrnující automatickou linku s plně integrovaným preanalytickým a transportním modulem a záložní analytický systém, včetně dodávky specifického spotřebního materiálu II
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky jsou:
- pravidelné dílčí dodávky spotřebního materiálu, tj. reagencií, kalibrátorů, kontrolních materiálů, provozních chemikálií a veškerého spotřebního materiálu (dále také jako „diagnostika“) potřebného k materiálnímu zajištění biochemických a imunochemických vyšetření v oblasti níže definovaného spektra vyšetření na dobu neurčitou, včetně zajištění bezplatné přepravy tohoto materiálu do místa určení – Laboratoř hematoonkologie a klinické biochemie Nemocnice Havířov, příspěvková organizace, Dělnická 1132/24, Havířov.
- bezplatná výpůjčka a instalace plně automatizovaných biochemických a imunochemických analytických systémů, zahrnující automatickou linku s plně integrovaným preanalytickým a transportním modulem a záložní analytický systém, vše specifikováno níže, pro Laboratoř hematoonkologie a klinické biochemie (dále také jen „analyzátorů“) včetně příslušenství a SW se zajištěním školení (níže podrobněji upřesněno) v souladu se zákonem č. 375/2022 Sb., o zdravotnických prostředcích a diagnostických zdravotnických prostředcích in vitro, jejich plného servisu vč. bezpečnostně technických kontrol dle návodu výrobce ev. validací a případné modernizace, a to vše po celou dobu plnění předmětu veřejné zakázky,
- bezplatná výpůjčka a instalace potřebné úpravny vody vhodné pro zajištění provozu nabízených analytických systémů v podmínkách instalace v Laboratoři hematoonkologie a klinické biochemie,
- bezplatná výpůjčka a instalace záložních zdrojů (UPS) s dostačující kapacitou pro chod všech systémů při výpadku elektrické energie na dobu minimálně 30 minut.
Místo plnění:
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://msk.ezak.cz)
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 12.09.2025 09:00
Datum zahájení: 21.07.2025 14:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Dle zákona:
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Příjem elektronických nabídek: Ano (elektronické nabídky přes E-ZAK)
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):