Veřejná zakázka: Pořízení zdravotnického vybavení pro Slezskou nemocnici v Opavě, p. o. – 2. etapa

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 3861
Systémové číslo: P17V00000319
Evidenční číslo zadavatele: SNO/FMP/2017/02/zdravotnické vybavení SNO – 2. etapa
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 07.11.2017
Nabídku podat do: 19.12.2017 08:30

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Pořízení zdravotnického vybavení pro Slezskou nemocnici v Opavě, p. o. – 2. etapa
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka je dělena na části (jako samostatná zadávací řízení)

Stručný popis předmětu:
Předmět veřejné zakázky je dodávka zdravotnických přístrojů a prostředků zahrnutých do 2. etapy projektu „Modernizace vybavení pro obory návazné péče ve Slezské nemocnici v Opavě, p. o.“, a je rozdělen na 22 částí v souladu s ust. § 35 zákona, a to:

ČÁST 1: 1 soubor - Ultrazvukové diagnostické přístroje
Blíže specifikováno v příloze č. 6 – Minimální technické podmínky pro část 1.

ČÁST 2: 1 ks - Přístroj pro pořizování makrofotografií
Blíže specifikováno v příloze č. 7 – Minimální technické podmínky pro část 2.

ČÁST 3: 2 ks -Transportní traumatologická lehátka
Blíže specifikováno v příloze č. 8 – Minimální technické podmínky pro část 3.

ČÁST 4: 1 ks - Operační stůl
Blíže specifikováno v příloze č. 9 – Minimální technické podmínky pro část 4.

ČÁST 5: 1 ks - Automatický kultivátor krevních vzorků
Blíže specifikováno v příloze č. 10 – Minimální technické podmínky pro část 5.

ČÁST 6: 1 soubor - Skiagrafické RTG přístroje, včetně 5ti letého pozáručního servisu
Blíže specifikováno v příloze č. 11 – Minimální technické podmínky pro část 6.

ČÁST 7: 1 ks - Kontejnerový systém
Blíže specifikováno v příloze č. 12 – Minimální technické podmínky pro část 7.

ČÁST 8: 5 ks - Plicní ventilátory
Blíže specifikováno v příloze č. 13 – Minimální technické podmínky pro část 8.

ČÁST 9: 8 ks - Antidekubitní matrace
Blíže specifikováno v příloze č. 14 – Minimální technické podmínky pro část 9.

ČÁST 10: 1 soubor - Přístroje do magnetické rezonance
Blíže specifikováno v příloze č. 15 – Minimální technické podmínky pro část 10.

ČÁST 11: 1 ks - Infusní technika do magnetické rezonance
Blíže specifikováno v příloze č. 16 – Minimální technické podmínky pro část 11.

ČÁST 12: 1 ks - Telemetrický systém
Blíže specifikováno v příloze č. 17 – Minimální technické podmínky pro část 12.

ČÁST 13: 4 ks - Elektrochirurgické přístroje
Blíže specifikováno v příloze č. 18 – Minimální technické podmínky pro část 13.

ČÁST 14: 4 ks - Laboratorní mikroskopy
Blíže specifikováno v příloze č. 19 – Minimální technické podmínky pro část 14.

ČÁST 15: 1 ks - Hmotnostní spektrometr
Blíže specifikováno v příloze č. 20 – Minimální technické podmínky pro část 15.

ČÁST 16: 2 ks - Mycí a desinfekční automat
Blíže specifikováno v příloze č. 21 – Minimální technické podmínky pro část 16.

ČÁST 17: 1 soubor - Laboratorní přístroje – malé
Blíže specifikováno v příloze č. 22 – Minimální technické podmínky pro část 17.

ČÁST 18: 1 ks - Velkoobjemová centrifuga
Blíže specifikováno v příloze č. 23 – Minimální technické podmínky pro část 18.

ČÁST 19: 1 soubor - Rehabilitační přístroje – elektroterapie
Blíže specifikováno v příloze č. 24 – Minimální technické podmínky pro část 19.

ČÁST 20: 1 soubor - Rehabilitační přístroje – pohybová terapie
Blíže specifikováno v příloze č. 25 – Minimální technické podmínky pro část 20.

ČÁST 21: 1 soubor - Rehabilitační přístroje – fyzikální terapie
Blíže specifikováno v příloze č. 26 – Minimální technické podmínky pro část 21.

ČÁST 22: 1 ks - Neonatologické přístroje
Blíže specifikováno v příloze č. 27 – Minimální technické podmínky pro část 22.

Nabídku je možné podat pro jednu či více částí. Nabídka se podává v jednotlivých obálkách pro každou z částí samostatně.

Předmětem veřejné zakázky platné pro část 1- 22 je rovněž:
• doprava;
• montáž;
• instalace;
• zprovoznění;
• počáteční přejímací zkouška dle zákona č. 18/1997 Sb.,
atomový zákon, ve znění pozdějších předpisů (platné pouze pro část 6)
• ekologická likvidace původního přístroje, včetně nezbytných stavebních úprav (platné pouze pro část 6),
• instruktáž dle ust. § 61 zákona č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích, ve znění pozdějších předpisů;
• zkoušky dlouhodobé stability po dobu záruky (platné pouze pro část 6);
• provádění veškerých potřebných předepsaných prací po dobu záruky dle doporučení výrobce v souladu se zákonem 268/2014 Sb. o zdravotnických prostředcích a normou ČSN 62353 (především PBTK, případně kalibrace, ověření nebo jiné předepsané servisní činnosti, elektrické revize u zdravotnických prostředků s pevně instalovaným přívodním kabelem). Zadavatel umožňuje účastníkům nabídnout jiné technické řešení, jež je rovnocenné či výhodnější, než stanoví takto citovaná norma.
• záruční servis v délce 36 měsíců;
• dále pak předání veškerých dokladů, které se k dodanému zboží vztahují (dodací list; návod k obsluze originální v anglickém jazyce a překlad v českém jazyce 1x v tištěné formě, 1x v elektronické podobě na CD nosiči; certifikát CE a prohlášení o shodě (ES prohlášení o shodě) podle zákona č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky, ve znění pozdějších předpisů; protokol o instruktáži dle ust. § 61 zákona č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích, ve znění pozdějších předpisů
• Pro část 6 kromě výše uvedených dokumentů doložit také protokol o počáteční přejímací zkoušce dle zákona č. 18/1997 Sb., atomový zákon, ve znění pozdějších předpisů, protokol o výchozí elektrické revizi pevně instalovaného zdravotnického prostředku dle ČSN EN 33 1500 Z3). Zadavatel umožňuje účastníkům nabídnout jiné technické řešení, jež je rovnocenné či výhodnější, než stanoví takto citovaná norma.

Předmětem veřejné zakázky platné pro část 6 je rovněž pozáruční servis jednotlivých přístrojů.

Zadavatel požaduje dodávku nových, nepoužitých, přístrojů, nepřipouští možnost dodávky repasovaných nebo demo přístrojů.

Přístroj musí splňovat minimální technické parametry specifikované zadavatelem v zadávacích podmínkách. Zadavatel upozorňuje, že u číselných technických parametrů je toleranční rozsah +/- 10% za podmínky splnění požadovaného medicínského účelu (diagnostické a terapeutické využití).

Dodavatel je povinen ve své nabídce uvést, zda instalace a provoz předmětu plnění vyžaduje splnění zvláštních podmínek ze strany zadavatele (např. z hlediska požadavků na kapacitu inženýrských sítí, dodávky vody, medicinálních plynů atd.) a pokud ano, uvést detailně tyto zvláštní podmínky.

Zadavatel dále upozorňuje dodavatele na skutečnost, že zadávací dokumentace je souhrnem požadavků zadavatele a nikoliv konečným souhrnem veškerých požadavků vyplývajících z obecně známých platných a odborných norem. Dodavatel se tak musí při zpracování své nabídky vždy řídit nejen požadavky obsaženými v zadávací dokumentaci, ale též ustanoveními příslušných obecně závazných norem.

Dle ustanovení § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve znění pozdějších předpisů, je vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly.

Jedná se o veřejnou zakázku na dodávky zadávanou v otevřeném řízení dle ust. §56 ZVZ v nadlimitním režimu a současně v souladu s obecnými pravidly pro žadatele a příjemce.

Tato dodávka bude spolufinancovaná Evropskou unií z Centra pro regionální rozvoj. Integrovaný regionální operační program. Číslo výzvy: 31 – Zvýšení kvality návazné péče. Prioritní osa: 06.2 Zkvalitnění veřejných služeb a podmínek života pro obyvatele regionů

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 39 890 910 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Slezská nemocnice v Opavě, příspěvková organizace
  • IČO: 47813750
  • Poštovní adresa:
    Olomoucká 470/86, Předměstí
    746 01 Opava
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 636281

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Nabídky lze podávat poštou na adresu zadavatele Slezská nemocnice v Opavě, příspěvková organizace, Olomoucká 470/86, Předměstí 746 01 Opava nebo osobně na podatelně (v budově ředitelství-pavilon A, přízemí) v pracovní době, tj. pondělí až pátek v časech 7:00-8:00, 10:00-10:30 a 12:30-13:30. V poslední den pak do 10:30 hod. přízemí)
746 01 Opava

Kontakt

Části veřejné zakázky

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky