Veřejná zakázka: Dodávka přístrojového vybavení pro urgentní příjem SZZ Krnov

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadávání
Probíhá zadávací řízení
DBID: 6761
Systémové číslo: P25V00000032
Evidenční číslo zadavatele: KRN/FMP/2025/04/přístrojové vybavení – CUP
Datum zahájení: 28.02.2025

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávka přístrojového vybavení pro urgentní příjem SZZ Krnov
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka je dělena na části (jako samostatná zadávací řízení)

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je výběr nejvhodnější nabídky na dodávku přístrojového vybavení pro Centrální urgentní příjem Sdruženého zdravotnického zařízení Krnov, příspěvková organizace s tím, že tato veřejná zakázka je rozdělena do 8 částí, a to:

ČÁST 1: Transportní lehátko pro CUP
ČÁST 2: Přístroj pro nepřímou srdeční masáž
ČÁST 3: Defibrilátory
ČÁST 4: Ultrazvukový diagnostický přístroj
ČÁST 5: Tromboelastograf
ČÁST 6: Nemocniční lůžka pro JIP
ČÁST 7: Transportní ventilátor
ČÁST 8: Integrovaný systém monitorování vitálních funkcí a infusní terapie

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: převážně otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 11 583 687 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Moravskoslezský kraj

Zadavatel

  • Úřední název: Sdružené zdravotnické zařízení Krnov, příspěvková organizace
  • IČO: 00844641
  • Poštovní adresa:
    I. P. Pavlova 552/9, Pod Bezručovým vrchem
    794 01 Krnov
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 636549

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://msk.ezak.cz)

Kontakt

Části veřejné zakázky

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Formuláře

URL odkazy