Veřejná zakázka: ČÁST 11: Infusní technika

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 3941
Systémové číslo: P17V00000399
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2017-036671
Jedná se o část veřejné zakázky: Pořízení zdravotnického vybavení pro SZZ Krnov, p. o. - 2. etapa
Datum zahájení: 28.12.2017
Nabídku podat do: 06.02.2018 08:30

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: ČÁST 11: Infusní technika
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
1 ks - Infusní technika

- Lineární dávkovač – 24 ks
- Infuzní pumpa – 12 ks
- Dokovací stanice – 6 ks
- Centrální monitorovací stanice
- Stojan na infusní techniku – 6 ks
- Ohřívač infuzí – 3 ks
- Tester infusní techniky – 1 ks

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 1 020 661 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Sdružené zdravotnické zařízení Krnov, příspěvková organizace
  • IČO: 00844641
  • Poštovní adresa:
    I. P. Pavlova 552/9, Pod Bezručovým vrchem
    794 01 Krnov
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 636549

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Nabídku lze podat poštou na adresu zadavatele Sdružené zdravotnické zařízení Krnov, příspěvková organizace, I. P. Pavlova 552/9, Pod Bezručovým vrchem, 794 01 Krnov nebo osobně na podatelně (v budově A).

Kontakt

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Zadávací dokumentace ZD Dokument PDF Zadávací dokumentace.pdf 2.72 MB
Příloha č. 1 Kupní smlouva Dokument MS Word Příloha č. 1 - kupní smlouva.docx 192.49 KB
Příloha č. 3 Krycí list Dokument MS Word Příloha č. 3 - Krycí list.docx 154.91 KB
Příloha č. 4 Seznam poddodavatelů Dokument MS Word Příloha č. 4 - Seznam poddodavatelů.docx 152.38 KB
Příloha č. 15 Minimální technické podmínky Dokument MS Word Příloha č. 15 - část 11.docx 159.17 KB
Příloha č. 27 Tabulka splnění minimálních technických podmínek Dokument MS Word Příloha č. 27 - Tabulka splnění min. tech. podmínek.docx 156.41 KB
Zkontrolujte též zadávací dokumentaci na seznamu částí.

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
30.01.2018 11:32 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Pavel Pěnkava Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace    
19.01.2018 16:01 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Pavel Pěnkava Vysvětlení zadávací dokumentace    
Zkontrolujte též vysvětlení na seznamu částí.

Veřejné dokumenty

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Interní formulář o zadání zakázky E03 uveřejněný 03.04.2018 ---
Oznámení o zahájení zadávacího řízení F02 uveřejněný 02.01.2018 02.01.2018
Oznámení o výsledku zadávacího řízení F03 uveřejněný 03.04.2018 03.04.2018

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této části v E-ZAK https://msk.ezak.cz/vz00003941

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
POLYMED medical CZ, a.s. 27529053 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 22.03.2018

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
POLYMED medical CZ, a.s. 27529053 Česká republika 1 019 520,00 1 233 619,00

Skutečně uhrazená cena

Stav: Plnění smlouvy ukončeno 19.06.2021
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2018 1 019 520,00 1 233 619,00