Stručný popis předmětu:
Jedná se o nadlimitní veřejnou zakázku na služby zadávanou v otevřeném řízení, jejímž předmětem plnění je poskytování logistických služeb zadavateli spočívajících v převzetí spotřebního zdravotnického materiálu a materiálu technického zabezpečení specifikovaného v Příloze č. 1 zadávací dokumentace od jednotlivých dodavatelů v centrálním (konsignačním) skladu dodavatele, následné konsolidaci a kompletaci spotřebního materiálu a jeho dodání do stanic dle Přílohy č. 2 zadávací dokumentace v množství určeném zadavatelem v jeho dílčích týdenních (SZM) a měsíčních (MTZ) objednávkách dle harmonogramu závozu. Má se přitom za to, že objednávka zadavatele na dodání spotřebního materiálu od zadavatelem určených dodavatelů je vždy také objednávkou zadavatele na poskytnutí logistických služeb.
Předmětem plnění zadávané veřejné zakázky je současně skladování a vedení správy zásob spotřebního materiálu v centrálním (konsignačním) skladu provozovaném dodavatelem.
Předmětem plnění zadávané veřejné zakázky je rovněž provoz elektronického skladového systému a elektronického objednávkového systému a dále zřízení integrační vazby mezi objednávkovým systémem dodavatele a informačními systémy Dynamics 365 Business Central Cloud (verze BC365) dle Přílohy č. 4 Smlouvy o poskytování logistických služeb – integrační vazby na systémy objednatele.
Současně je předmětem plnění veřejné zakázky správa dat vkládaných zadavatelem do informačního systému dodavatele prostřednictvím integrační vazby, včetně vytvoření a správy katalogu spotřebního materiálu ve formátu pro datové zpracování.
Dodavatel rovněž vytvoří a zavede systém čárových či QR kódů pro evidenci spotřebního materiálu a přenos takto kódovaných dat do informačních systémů užívaných zadavatelem při plnění veřejné zakázky.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://msk.ezak.cz)